piątek, 13 stycznia 2012

Plany na rok 2012

Każda pomoc mile widziana!
Na początek wezmę się za "Moetan" - ta seria długo czekała a pierwsze prace już są rozpoczęte.
No i "Rosario + Vampire Capu 2"- wersja z OP i ED [BD].- tutaj prace są zaawansowane.
"Himawarii 1st"- no ten tytuł mnie przyprawia o dreszcze...
Po wąski_jestem ciężko utrzymać jego poziom tłumaczenia ;D

No i moje największe wyzwanie... "Sakura Wars The Movie" - wyciągnięte suby leżą już od zimy zeszłego roku i nie mam weny,
aby się za nie zabrać.
No doszło jeszcze "Rio: Rainbow Gate" zacznę od 8 odcinka a potem się zobaczy ;)

Życzcie mi powodzenia!

PS. Jakby ktoś  NAPRAWDĘ chciał pomóc, aby przyspieszyć tłumaczenie oraz publikację, to podaję link do siebie "POMOC" z dopiskiem o którą serię chodzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz