wtorek, 11 lutego 2020

Po długiej przerwie powracamy ...



Myśleliście, że to już koniec?
Nie nie będzie już więcej naszych tłumaczeń.
I tu się mylicie.
Były to tylko kłopoty kadrowe, oraz sprzetowe.
Po prostu padły mi dyski.
Ale teraz jak na razie kontynuujemy nasze projekty  
Będą i to jeszcze jakie.

Nie próżnowaliśmy.
Po pierwsze przez ten czas dokończyłem serię Moetan.

Za zgodą okiren z grupy Wanted Team" dokończyłem jej tłumaczenie "Boku no Hero Academia",
czym wywołałem u niektórych atak apopleksji i frustracji, ze to nie oni tłumaczą ta serię.
Czego dali swój wyraz na ANSI.

Rozpocząłem tłumaczyć dzięki pomocy Miraikyun projekt anime "Plundere";
oraz kończę drugi projekt "Watashi Nouryoku wa Heikinchi de tte Itta yo ne!"
 
Planujemy również uaktualnić nasze wcześniejsze projekty.

To tyle na razie. Czekajcie z niecierpliwością.
                                                               Krzymaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz